
1971:O Lino
Dainese σχεδιάζει το πρώτο λογότυπο της εταιρείας στην ίδρυση της.

Η
Dainese ιδρύθηκε στην Moldeva(Vicenza). Τα πρώτα προϊόντα ήταν δύο παντελόνια για χρήση μοτοσυκλέτας.

Η πρώτη εξέλιξη ήρθε με το κόψιμο του δέρματος και την εισαγωγή ελαστικών σημείων για περισσότερη άνεση. Η εποχή της τεχνολογικής χορηγίας, ήρθε το 1974 με τον Γερμανό Dieter Braun, τον πρώτο αναβάτη στην ιστορία των MotoGP με χορηγία
Dainese.

To 1976 o 15 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Giacomo Agostini φοράει
Dainese. Η εξέλιξη σε θέματα εργοναμίας ως προς το “κάθισμα” στην σέλα ξεκινά με τον “Ago”.

Η συνεργασία με τον Barry Sheene ξεκινά το 1976, με το λανσάρισμα του πρώτου προστατευτικού πλάτης.

Η έννοια των συνθετικών προστατευτικών ξεκινά, με βάση τα μέρη του σώματος που πρέπει να προστατευθούν.

Το οδηγικό στυλ αλλάζει, οι αναβάτες χρησιμοποιούν μεγαλύτερες κλίσεις μέσα στις στροφές και αρχίζουν να ακουμπούν τα γόνατα τους “κάτω”. Η
Dainese ξεκινά τις δοκιμές με τους μεγαλύτερους αναβάτες, προκύπτοντας η πρώτη ξύστρα “σκαντσόχοιρος”, λόγω των μαλακών κυλίνδρων που προεξέχουν από την φόρμα. Την ίδια χρονιά ξεκινά και η παραγωγή γαντιών.

Ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Toni Mang δοκιμάζει την πρωτότυπη φόρμα, η οποία είναι στενή, σφιχτή και ταιριάζει στο σώμα του αναβάτη επιτρέποντας τα προστατευτικά να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά.

Το 1983 ξεκινά η διανομή της πρώτης προστατευτικής πλάτης. Σχεδιαστής ήταν ο Marc Sadler με εξέλιξη από τον θρυλικό Barry Sheene.

H
Dainese εισάγει καινοτόμες ιδέες προστασίας. Εισάγει την αεροδυναμική καμπούρα, ελαστικά ένθετα και προστατευτικά στα πόδια.

Οι ξύστρες λαμβάνουν την τελική τους μορφή, η προστατευτική πλάτη γίνεται γνωστή και ξεκινά η συνεργασία με τον γιατρό των αγώνων Dr. Costa.

Η
Dainese εισάγει μια απόλυτη καινοτομία για επαγγελματική χρήση. Ταιριάζει την αεροδυναμική καμπούρα.

Ο ποδηλάτης Philippe Perakis χρησιμοποιεί για πρώτη φορά προστατευτικά που αναπτύχθηκαν για τη χρήση μοτοσικλέτας σε ένα ποδήλατο.

Ιδρύεται το τεχνολογικό και ερευνητικό κέντρο με την ονομασία D-Tec, για την εξέλιξη και μελέτη των προϊόντων. Την ίδια ο Kevin Schwantz κερδίζει τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο φορώντας
Dainese.

Οι μεταλλικές ξύστρες μπότας κάνουν την εμφάνιση τους.

Σχεδιάζεται το πρώτο κράνος
Dainese με την ονομασία Ergon.

Η τεχνογνωσία στο τομέα της ασφάλειας και των προστατευτικών, μεταπηδά και σε άλλα αθλήματα όπως το alpine ski, snowboard και MBK.

Ο Max Biaggi κερδίζει το 2ο Πρωτάθλημα του στα 250cc με το πρώτο γάντι που ενσωματώνει Carbon/Fiber και Kevlar.

Ξεκινά η εξέλιξη του D-Air και παρουσιάζεται η D-Axial η πρώτη μπότα με εσωτερικό μποτάκι από kevlar.

Με αναβάτη των Nicolas Vouilloz η
Dainese κατακτά τον πρώτο της τίτλο εκτός αγώνων μοτοσυκλέτας. Στο Downhill.

Η πρώτη εικόνα της εξέλιξης του D-Air, του πρώτου αερόσακου για μοτοσυκλέτα, βγαίνει στην δημοσιότητα στην παρουσίαση στο Μόναχο.

Η τέταρτη γενιά του προστατευτικού πλάτης δημιουργήθηκε το 2002, με την προσθήκη συστήματος αερισμού!

Σίγουρα η χρονιά της
Dainese. Τρεις Παγκόσμιοι τίτλοι και στις τρεις κατηγορίες του Παγκοσμίου. Αναβάτες:
Rossi,
Poggiali και
Pedrosa.

O
Valentino Rossi γίνεται ο επίσημος αναβάτης εξέλιξης,παράλληλα φεύγει από την Honda πηγαίνοντας στην Yamaha κερδίζοντας το εκτο του Πρωτάθλημα. Όλα με
Dainese.

Γίνεται με επιτυχία η πρώτη δοκιμή του D-Air σε πίστα.

Στο ελεύθερα δοκιμαστικά του Grandprix της Valencia το 2007, ο αναβάτης Simone Grotzky πέφτει στην άσφαλτο, με το αεροσάκο της
Dainese να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της.